مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قيمت ارزان و مناسب پودرسبز حنا

آيا مي دانيد تنها و تنها يك رنگ طبيعي و ارگانيك در طبيعت كه بسيار مفيد براي مو است پودر سبز حنا است.ودر و برگ حنا هدیه طبیعت به انسان است. حنا محلولی طبیعی است که برای خالکوبی، رنگ مو، تقویت پوست ومو، مصارف پزشکی و .. از آن استفاده می‌شود. حنا به نام‌های مختلفی در سراسر جهان شناخته شده است؛ مثل آل- خانا، آل حنا، برگ نو مصر، مندی، حینا و …
برگ حنا توسط کارگران ماهر از مزارع به صورت دستی جمع‌آوری می‌شود. این برگ‌ها بر اساس کیفیت طبقه‌بندی و مرتب شده، توسط ماشین‌آلات و به طور کاملاً اتوماتیک خشک و در نهایت پودر و با دقت بسته‌بندی و مهر و موم می‌شوند. گاهی، یکی دو برگ تازه نیز داخل بسته‌ها انداخته می‌شود. رنگدانه‌های موجود در پودر حنا به محض افزودن چند قطره مایع مثل آب و یا آب لیمو فعال شده و از خود رنگ می‌دهند. با قرار دادن حنا بر روی موها و یا پوست، پس از مدتی قسمت به طور طبیعی رنگ می‌شود. این رنگ در مقایسه با سایر رنگ‌های طبیعی، ماندگاری بیشتری دارد و دارای خواص بی‌شماری است.

اگر می‌خواهید موهای سالم و زیبایی داشته باشید، یکی از روش‌های امن دستیابی به آن، استفاده از حنا است. در پاکستان، ایران، یمن، مراکش، هند، خاورمیانه، جنوب شرق آسیا و شمال آفریقا، از زمان‌های دور، مردم از حنا استفاده می‌کردند و در مناطق گرم آب و هوایی، با قرار دادن حنا بر روی دست و پاها سعی می‌کردند، آنها را خنک کنند. در برخی از فرهنگ‌ها نیز در جهیزیه عروس حتماً حنا وجود داشت و شب قبل از عروسی، دستان عروس و گاهی داما د را با حنا طراحی می‌کردند. در برخی آیین‌های مذهبی نیز از حنا استفاده می‌شود. حنا علاوه بر زیبا کردن رنگ مو به عنوان یک گیاه درمانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و مو را تقویت می‌کند. همچنین ضدقارچ است، شوره سر را کاهش می‌دهد، خشکی پوست را برطرف می‌کند و موجب درخشش و سلامت موها می‌شود.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.