مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش عمده حنا صارداتی ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین حنای ایران مربوط به کدام استان است؟مهمترین خواص حنا

حنا یکی از مهم‌ترین گیاهان زینتی و دارویی ایرانیان از گذشته‌ تاکنون بوده است. این محصول علاوه بر جایگاه خاصی که در آداب و رسوم مردم کشورمان به ویژه در برگزاری آیین ‎‎ها و مراسم ‎‎جشن دارد، برای کاربرد های دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.حنا ماده ایی به رنگ خرمایی یا نارنجی است که حاصل برگ های پودر شده گیاه حنا می باشد.

 

گیاه حنا درختچه ایی با گلهای معطر و معمولا سفید مایل به سبز می باشد. درختچه‌ی حنا در مناطق جنوبی ایران از جمله اطراف بندرعباس، بوشهر، استان سیستان و بلوچستان (اطراف چابهار)، استان کرمان (کرمان، بم و نرماشیر)، استان خوزستان (اطراف اهواز) و یزد رویش دارد.

بهترین حنای ایران مربوط به کدام استان است؟

حنا بومی نواحی مدیترانه است. این محصول در نواحی شرق نزدیک و هندوستان نیز کشت می‌شود و از هند و مصر به نقاط دیگر صادر می‌گردد. در ایران نیز در مناطق جنوبی کشور، استان‌های کرمان، هرمزگان و بلوچستان کاشته می‌شود. حنای نرماشیر (استان کرمان) بهترین حنای ایران و به ترتیب حنای کرمان، یزد و بم در درجات بعدی قرار دارند.

 

برداشت حنا، سالی دو بار صورت می‌گیرد. برداشت نخست در اوایل تیرماه به نام حنای گرما است که دارای برگ ضخیم و به رنگ روشن می باشد. برداشت دوم در اواخر آبان، به نام حنای قوس که دارای رنگ سبز تیره است. کشورهای آذربایجان، افغانستان، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، عراق و چند کشور دیگر مقصد صادرات حنا از ایران هستند.

 

مهمترین خواص حنا

برای حنا مصارف متعددی از جمله درمان جذام، یرقان، سنگ کلیه، جرب و غیره ذکر شده است. از جمله خواص گیاه حنا در طب جدید می توان به خاصیت ضد قارچی، ضد باکتریایی، تب بری، ضد التهاب و محافظت از پوست در برابر آفتاب اشاره نمود.

 

یکی از مهمترین خواص حنا محافظت بدن در برابر عفونت می باشد. حنا می تواند به بدن کمک کند تا در برابر عفونت، دفاع قوی تری داشته باشد. این ویژگی باعث می شود به مرور زمان باکتری های مضر از پوست شما محو شود. این محصول یک درمان طبیعی ضد ریزش مو و حفظ سلامت مو می باشد.

 

روند صادرات حنا کاملا و اکثرا در حوزه بین‌ الملل غیرقانونی است (نه در ایران). بحث‌های مثل دور زدن، تغییر اسناد و معاملات، تغییر مدارک و غیره را در زمینه صادرات حنا شاهد هستیم.

 

بانک‌های خارجی در صورت تمایل می تواند به راحتی اسناد را رد کنند و ما به همین دلیل قادر به انجام LC مشتری نخواهیم بود. این امر منجر به مسدود شدن پول و پرداخت ۲ درصد خسارت می شود. این دو درصد خسارت را در شرایطی که گردش حساب خوبی داشته باشید بانک برای شما می‌پذیرد و از اعتبار می‌گذارد.

 

در صورتیکه گردش حساب خوبی در این بانک خارجی یا ارزی نداشته باشید درخواست شما پذیرفته نمی شود. در واقع چیزی شبیه به تعهد حسن انجام کار است. شما متعهد می‌شوید تا این کار را انجام می‌دهید و ۲ درصد هم ضمانت می‌دهید. مشتری هم ۱۰۰ درصد متعهد می‌شود در صورت انجام کار پول را به شما پرداخت کند. دو طرف در برابر هم این تعهدات را دارند. برای خرید حنای سیاه می توان به نمایندگی های این محصول در شهر محل سکونت خود مراجعه کرده و یا در بازار شهری از فروشگاه های عطاری این محصول را برای رنگ کردن مو خریداری کرد.

 

 

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.