مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز خرید حنا سنتی شهداد در ایران

برای خرید حنای اصل سنتی از فروشگاه اینترنتی که از بهترین تولید کنندگان حنا می باشند می توان به مرکز خرید اینترنتی معتبر مراجعه کنید و با نازلترین قیمت این محصول را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

 

تفاوت حنا سنتی با حنا هندی

حنا سنتی با حنا هندی تفاوت های زیادی دارد که در ادامه به طور مختصر بیان می شود.

حنا سنتی دارای رنگ قهوه ای متمایل به قرمز می باشد ولی حنا هندی در نمونه های قهوه ای تیره و مشکی به فروش می رسد.

حنای سنتی در مدت زمان بیشتری بر روی پوست ماندگاری داشته اما حنای هندی زودتر از روی پوست پاک می شود.

قیمت هر دو حنا متفاوت بوده و حنای سنتی به طور کاملا ارگانیک تولید می شود که درای خاصیت های بیشتری نسبت به حنا هندی می باشد.

از حنا هندی مشکی به طور معمول برای انجام تاتو و رنگ کردن مور سر استفاده می شود و حنای سنتی مناسب برای انجام طراحی و نقوش سنتی در مراسم هایی مانند حنابندان بوده و می توان برای رنگ کردن مو و تقویت آن استفاده نمود.

با بررسی تفاوت حنا و حنا هندی می توان بر اساس نیاز خود هر کدام از این محصول را به راحتی خریداری کرده و از آن استفاده کرد.

حنای اتابک یکی از برندهای معروف تولید کننده حنا در ایران می باشد که این محصول را به صورت عمده و یا بسته بندی شده در دسترس مردم قرار می دهد و می توان از طریق سایت های اینترنتی و یا فروشگاه های گیاهان دارویی و عطاری ها این محصول را با قیمت مناسبی خریداری کرد.

قیمت حنا با توجه به فاکتورهای مختلفی معین می شود و قیمت گذاری توسط مسئولین و تولید کنندگان این محصول انجام شده و به فروشندگان اعلام می شود.

شرکت های بازرگانی زیادی با صادرات حنا توانسته اند تا علاوه بر تامین نیاز بازارهای خارجی از این راه درآمد خوبی به دست بیاورند.

شرکت صادرات حنا سنتی شهداد

شرکت فناوری و نوآوری احیا حنا ایران حنا سنتی شهداد را به کشورهای دیگر انجام داده و این محصول را در دسترس مشتریان خارجی قرار می دهند.

حنا درختچه ای است که دارای ارتفاع چهار تا پنج متر که شاخه های استوانه ای داشته و پربرگ می باشد.

این درختچه در مناطق گرمسیری مانند سیرجان، شهداد در استان کرمان رشد و پررورش می یابد که حنای شهداد در جهان شهرت زیادی داشته و کیفیت بالایی دارد.

قسمت مورد استفاده درخت حنا برگ ان می باشد زیرا در برگ های حنا ماده ای به نام لاوسون وجود دارد که نه تنها خاصیت رنگی داشته بلکه دارای اثر ضد باکتریایی می باشد.

با داشتن خصوصیات منحصر به فردی که حنا دارد موجب شده تا از این محصول به عنوان مواد آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرد و از مهمترین خواص حنای شهداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان کننده اگزما، تعریق و گرفتگی عضلات
  • مناسب برای رفع سوزش کف دست و پا
  • التیام دهنده سوختگی و زخم
  • درمان تاول سر انگشتان پا
  • آرام بخش اعصاب و برطرف کننده سردرد
  • درمان ریزش مو و کچلی
  • رفع جوش و خارش
  • دفع کننده شوره سر
  • درمان کننده زخم موجود در ناحیه پوست سر

تمامی این موارد مذکور موجب شده تا از حنا به طور گسترده ای استفاده شود و چه بهتر که حنایی خریداری شود که زا همه لحاظ دارای برتری نسبت به انواع دیگر حنا در جهان می باشد و حنای سنتی شهداد این خصوصیات را داشته و می توان برای هر کاربردی ا این حنا استفاده کرد.

فروشگاه عرضه کننده حنا سنتی شهداد

در سراسر ایران فروشگاه های عرضه کننده حنا سنتی شهداد وجود داشته و می توان این محصول را به صورت عمده و بسته بندی شده از این مراکز خریداری کرد.

البته ناگفته نماند که نمایندگی های انحصاری و مراکز معتبر فروش این نوع حنا با داشتن وب سایت های مجاز و رسمی این محصول را به مشتریان عرضه می نمایند.

برای خرید بهترین نوع حنا راه های زیادی وجود دارد که بهترین آسانترین روش خرید اینترنتی و آنلاین می باشد زیرا دسترسی و دریافت حنا به راحتی انجام شده و می توان در اسرع وقت این محصول را تهیه کرده و مورد استفاده قرار داد.

مراکز توزیع حنای شهداد در شهرهای بزرگی همچون تهران به وفور یافت می شود و این مراکز حنای اصل شهداد را از واحدهای تولید کننده دریافت کرده و سپس در اختیار مشتریان قرار می دهند.

لازم به ذکر است حنای شهداد دارای قیمت مناسبی برای فروش می باشد و همین دلیل موجب شده تا افراد زیادی تمایل به خرید این نمونه از حنا داشته باشند. زیرا یکی از مهمترین مسائل در زمان خرید برای مشتریان قیمت این محصولات می باشد که در عین کیفیت بالا دارای قیمت مقرون به صرفه ای باشد که حنای شهداد توانسته از همه لحاظ نیاز مشتریان را برآورده نماید.

حجم تولیدات حنای سنتی

با توجه با نیاز بازارهای کشوری حجم تولیدات حنا سنتی افزایش زیادی یافته است تا این تولید کنندگان بتوانند سهم زیادی در تامین نیاز بازارهای کشوری داشته و در بازار تجارت نیز فعالیت داشته باشند.

در این بازارها واحدهای تولید کننده ای که بهترین و باکیفیت ترین حنا را در مقادیر بالایی ارائه دهند به عنوان برترین تولید کننده شناخته شده و صادرات محصولات آنها انجام می شود که با صادر نمودن حنای ایرانی از واحدهای تولید کننده حمایت شده و به میزان قابل توجهی ارز به کشورمان وارد می شود که موجب رونق اقتصادی خواهد شد.

مراکز توزیع حنا سنتی در تمامی نقاط ایران انجام می شود به همین علت در هر نقطه ای از کشور می توان این نوع حنا را خریداری کرد.

حنا سنتی همزمان که موجب زیبایی پوست و مو می شود از ان نیز محافظت کرده و یکی از مهمترین دلایل خرید این محصول همین امر می باشد زیرا تمامی افراد به زیبایی و سلامت خود اهمیت زیادی می دهند.

حنای سنتی هیچ آسیبی به بافت مو نرسانده و حتی ریشه های مو را محکم تر می کند و افرادی که دارای موهای سست و ضعیفی هستند می توانند با استفاده از حنا موهای خود را مستحکم کرده و موهای براق و زیبایی داشته باشند.

با توجه به مطالب بالا می توان به این نکته پی برد که حنا گیاهی است دارای خواص شگفت انگیز که هر کسی می تواند برای درمان و بهبودی بسیاری از بیماری ها  از آن استفاده نماید.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *