مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مشخصات و قیمت خرید حنای سنتی

خرید حنای اصل سنتی از فروشگاه اینترنتی و سایت های معتبر امکان پذیر می باشد. همچنین نمایندگی ها، این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می نمایند.

نحوه ی خرید حنای سیاه برای مو

برای خرید حنای سیاه می توان به نمایندگی های این محصول در شهر محل سکونت خود مراجعه کرده و یا در بازار شهری از فروشگاه های عطاری این محصول را برای رنگ کردن مو خریداری کرد.

با خرید حنای سیاه برای مو می توان علاوه بر رنگ کردن موجب تقویت و شادابی موها شده و از ریزش زود هنگام موها جلوگیری کرد.

کم نیستند افرادی که از این نمونه حنا برای رنگ کردن طبیعی مو استفاده می کنند زیرا رنگ های شیمیایی باعث ریزش و خشکی موها شده همچنین موجب سفید شدن زود هنگام مو می شود البته برخی از افراد هم با استفاده از رنگ های شیمیایی ریشه موی آنها سست شده و با توجه به این مواردی که رنگ موی شیمیایی عامل آن است از رنگ طبیعی یعنی حنای سنتی سیاه برای رنگ کردن موهای خود استفاده می کنند.

حنا به عنوان رنگ موی گیاهی مشکی مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفته و یکی از بهترین محصولات گیاهی برای حفظ سلامتی موها بشمار می رود.

افرادی که موهایشان خاکستری شده می توانند از حنا مشکی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند و یکی از گزینه های بسیار مناسب برایشان این نمونه از حنا می باشد.

رنگ کردن موها با حنا کار ساده ای است و می توان به راحتی در منزل نیز این کار را انجام داد تا به نتیجه مطلوبی دست یافت.

قبل از زدن حنا باید حتما موها تمیز و خشک باشد و از زدن نرم کننده به موهای خود جلوگیری کرد زیرا ماده ای که در نرم کننده ها وجود دارد از جذب حنا به موها ممانعت می کند.

بعد از آماده کردن حنا باید خط موی خود را با روغن نارگیل یا وازلین محافظت کرده به صورتی که بر روی خط مو، گوش، پیشانی و گردن خود وازلین یا روغن نارگیل را مالیده تا در هنگام آغشته کردن موها به حنا از رنگ شدن این نواحی جلوگیری شود.

سپس باید موها را شانه کرده و به چند دسته تقسیم کرد تا رنگ کردن با حنا آسان تر شود و بعد از آن با برس مخصوص رنگ موها را با خمیر حنا رنگ کرد.

بعد موها را در بالای سر جمع کرده و با نایلون روی آن را پوشانده و گرم نگه داشته تا موها کم کم با حنا تقویت شده و به رنگ مورد نظر در بیاید.

زیرا هر چقد حنا بیشتر بر روی موها قرار داشته باشد تاثیر بیشتری دارد اما زمان معمول آن ۲ تا ۴ ساعت می باشد.

بعد از این مدت می توان موها را شسته و کمی نرم کننده به آن زد و از رنگ جدید موی خود لذت برد.

باکیفیت ترین نمونه حنای سنتی

بسیاری از خریداران حنا تمایل دارند تا باکیفیت ترین نمونه حنای سنتی را برای استفاده خریداری نمایند تا از هر جهت برای سلامتی و تقویت پوست و موی آنها مناسب باشد.

برخی از افراد وسمه خراسانی که از مرغوب ترین گیاهان دارویی می باشد را برای تقویت موهای خود استفاده می کنند که ررای کسب اطلاعات همه چیز در مورد وسمه بیان می شود.

وسمه یکی از گیاهان دارویی می باشد که از آن برای رشد و سلامت مو استفاده های فراوانی می شود.

این گیاه دوساله بوده که از برگ های آن ماده ای آبی رنگ به نام وسمه گرفته شده و برگ های کمانی به طور گروهی رشد می کند و اندازه آن ۹۰ تا ۱۱۰ سانتیمتر می باشد.

گیاه وسمه از گیاهان بومی چین بوده که در سایر نقاط ایران نیز می روید و می توان در هر کجای جهان این گیاه را یافت و از آن استفاده کرد.

وسمه دارای طبعی کرم و خشک می باشد و خواص آن به شرح ذیل است:

به عنوان رنگ طبیعی برای مو استفاده می شود و می توان با آن موهای خود را مشکی کرده و مانند حنا بر روی سر خود گذاشته تا رنگ بگیرد.

برای بلند شدن و رشد موها می توان لز وسمه استفاده کرد.

از بخور این گیاه می توان برای درمان سرما خوردگی استفاده کرد.

از دم کرده ریشه گیاه وسمه برای کاهش تب مخملک می توان استفاده کرد.

برای تقویت ابروها نیز می توان از وسمه استفاده کرد.

و بسیاری از موارد دیگر که از گذشته تا به امروز از این گیاه استفاده های فراوانی می شود زیرا همانند حنا بوده و در طب سنتی نیز به استفاده از آن توصیه شده است.

بازار خرید و فروش حنای سنتی

در بازار خرید و فروش یکی از محصولاتی که به طور گسترده ای عرضه می شود حنای سنتی بوده زیرا طرفداران پرو پا قرصی در ایران دارد و حنا یکی از محصولاتی است که می توان برای مصارف مختلفی از آن استفاده کرد.

حنای سنتی دارای خواص بسیار زیادی می باشد از همین استفاده از این محصول بسیار بالا بوده و برخی از فواید حنا سنتی به شرح ذل است:

حنا با درمان کوتیکول های مو سبب تقویت و یهبود سلامت ریشه های مو می شود.

از خرد شدن تارهای مو جلوگیری کرده و درخشندگی مو را افزایش می دهد.

حنا مانع از ریزش موها و خشکی پوست سر می شود.

حنا در از بین بردن اسکارها و جای جوش صورت بسیار مفید می باشد.

برای برطرف کردن لکه های آفتاب سوختگی می توان از حنا استفاده کرد.

از حنا ماسک های خانگی درست شده که برای پوست بسیار مفید می باشد.

برای در مان گر گرفتگی نیز می توان از حنا استفاده کرد.

از جوشانده برگ حنا می توان برای نرم شدن سینه استفاده کرد.

و بسیاری از موارد دیگر که باعث شده تا حنا مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته و خرید و فروش این محصول در بازارهای شهری و بازارهای آنلاین بسیار افزایش پیدا کرده و خیلی از مردم برای مو یا طراحی بر روی پوست استفاده می کنند.

حنا از زمان های بسیار دور مورد استفاده مردم قرار می گرفت و امروزه نیز با شناخت فواید بی نظیر آن افراد زیادی هستند که از این گیاه سنتی استفاده می کنند زیرا حنا دارای مزایای زیادی می باشد که موجب شده تا مصرف کنندگان زیادی به استفدده از این محصول روی بیاورند.

حنا در شهرهای زیادی از ایران تولید شده و علی رغم تامین نیاز بازارهای داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

عرضه حنای سنتی در بسته بندی های مخصوص

حنای سنتی در بسته بندی های مخصوص توسط تولید کنندگان این محصول قرار می گیرد و شرکت های عرضه کننده در بازار حنا را با نازلترین قیمت به فروش می رسانند.

حنا محصولی است که کاربرد فراوانی داشته و قیمت های فروش آن نیز مناسب می باشد به همین علت است که می توان این محصول را با توجه به نوع آن با قیمت های مختلفی خریداری کرد البته قیمت این محصول بر اساس عوامل تاثیر گذار تعیین می شود و قیمت گذاری می گردد.

مهمترین عامل بر روی قیمت حنا سنتی میزان کیفیت آن می باشد زیرا این محصول دارای درجه کیفی متفاوتی می باشد.

شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که فروش و صادرات حنا سنتی را انجام می دهند زیرا این محصول به صورت عمده و خرده به فروش می رسد و می توان حنا سنتی را در مقادیر مورد نیاز از شرکت های پخش کننده خریداری کرد.

البته نمایندگی های فروش و این شرکت ها نیز به صورت غیر حضوری از طریق سایت های اینترنتی و رسمی خود حنا سنتی را به فروش می رسانند.

شرکت های تولید کننده برگ های حنا را از کشاورزان خریداری کرده و با استفاده از دستگاه های خشک کننده این برگ ها را خشک و پودر می کنند تا حنا تولید شده و در بسته بندی های مناسبی این محصول را قرار می دهند تا در بازار عرضه شود.

تامین حنا فله صادراتی

 

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.