مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار فروش سدر 200 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل های سدر 200 گرمیتولید کنندگان سدر 200 گرمی

سدر گیاهی است که برای پوست و خصوصا مو اثر فوق العاده ای دارد. استفاده مداوم از سدر برای تقوی ریشه موهای سر بسیار مفید است. سدر از گیاه سدر به دست می آید و در بسته های متنوعی به دست مشتریان می رسد. سدر 200 گرمی یک محصول طبیعی و بسیار موثر برای ریزش مو و جلوگیری از سفید شدن مو می باشد. ما به صورت تخصصی در بازار فروش سدر مشغول به فعالیت هستیم.

بازار فروش سدر 200 گرمی

انواع مدل های سدر 200 گرمی

انواع مدل های سدر 200 گرمی

اما سوالی که ممکن است برای همه پیش آید این است که چرا سدر در بسته های ۲۰۰ گرمی به دست مشتریان می رسد. دلیل این کار این است که مشتری بتواند محصول را به صورت تازه به تازه خریداری کند و از مزایای فوق العاده ی آن استفاده کند.

سدر یک گیاه طبیعی است که بدون آن که هیچ ماده ی اضافی و شیمیایی به آن اضافه شود در بسته های مخصوص به دست مشتریان می رسد. نحوه ی استفاده ی سدر نیز به این صورت است که گیاه پودر سدر را با آب مخلوط می کنند و آن را بر روی موهای سر می گذارند. این مخلوط باید حدود ۱۰ الی ۲۰ دقیقه بر روی موهای سر بماند تا اثرات فوق العاده ی آن نمایان شود.

محصولات بسته بندی شده ی ما در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد. یکی از آن ها سدرهای ایرانی است که از گیاه سدر و در شهرستان های مختلف تهیه شده و بهترین کیفیت را دارد. نوع دیگر این محصول انواع خارجی آن است. پیشنهاد ما خرید سدر ایرانی است. آثار استفاده سدر در بلند مدت می تواند خود را نشان دهد. شوره سر از مشکلات بسیاری از افراد است که با سدر درمان می شود. سدر یک لایه بردار طبیعی است و برای مرطوب شدن و زیبا سازی پوست بسیار موثر است.

تولید کنندگان سدر 200 گرمی

تولید کنندگان سدر 200 گرمی

تولید کنندگان سدر با برداشت گیاه سدر و پودر کردن، آن را در بسته های ۲۰۰ گرمی آماده می کنند. این محصول برای ۶ الی ۸ بار استفاده مناسب است. اگر برای موهای سر خود از این محصول استفاده می کنید شما می توانید هفته ای ۲ بار از آن استفاده کنید تا نتیجه مطلوب خود را بگیرید.

ما بسته های سدر را در کارتن های ۱۰ تایی و یا ۲۰ تایی و به صورت عمده به دست خرده فروشان می رسانیم. ما فروش عمده و تکی نیز داریم. شما می توانید با بازدید از سایت ما انواع محصولات ما را مشاهده کنید و با مشاهده ی قیمت می توانند نوع مورد نظر خود را سفارش دهند.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.