مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید عمده پودر سدر

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش های استفاده پودر سدرقیمت رقابتی پودر سدر

برگ های سدر که از درختی به همین نام به دست می آیند را خشک نموده و پس از آن پودر می کنند تا بتوان از آن ها در درمان بسیاری از مشکلات استفاده کرد.

خرید عمده پودر سدر به طوری که بالای دو کیلو گرم تقاضا شود، می تواند تخفیف های بسیاری برای فرد داشته و قیمت آن می تواند تا حدود ده الی بیست درصد نسبت به خرید های عمده تغییر کند.

خرید عمده پودر سدر

روش های استفاده پودر سدر

روش های استفاده پودر سدر روش های بسیاری برای استفاده از پودر سدر وجود دارد که مرتبط با نوع مشکل می باشد و در ادامه چند مورد از آن ها ذکر خواهد شد؛

  1. در صورتی که از آن برای از بین بردن زخم های قدیمی استفاده شود، باید پودر آن را با مقداری آب ولرم مخلوط کرد و سپس در موضع مورد نظر گذاشت و سپس بعد از ده الی پانزده دقیقه آن را شست.
  2. در صورتی که برای زیبایی پوست از آن استفاده شود، حتما باید بعد از حمام باشد، چرا که منافذ به خوبی باز شده اند و در این صورت خمیر به دست آمده از آن را بر روی پوست قرار داد تا هم منافذ را ببندد و هم این که جوش و آکنه و سایر مشکلات پوستی را از بین ببرد.
  3. در صورتی که از پودر سدر برای تقویت مو های ضعیف شده و یا آسیب دیده استفاده شود، ابتدا باید مو ها را خیس کرد و سپس مقادیری از پودر را با آب جوش مخلوط کرد و بعد از ولرم شدن مخلوط، آن را بر روی مو های سر ماساژ داد تا به خوبی جذب شود و پس از نیم ساعت می توان آن را شست.

قیمت رقابتی پودر سدر

قیمت رقابتی پودر سدر

  1. قیمت پودر سدر به شکل رقابتی در بازار ها بوده و قبل از این که به قیمت آن توجه کرد، ابتدا باید به کیفیت و سپس تناسب قیمت با آن اهمیت داد.
  2. در خرید پودر سدر ارزان تر می توان از مجموعه ما سفارش را انجام داد تا بهترین نوع پودر را به قیمتی کاملا مناسب دریافت کرد.
  3. دلیل ارزان تر بودن قیمت آن نسبت به کیفیت بالا به نحوه عرضه آن مرتبط است در واقع چون بدون واسطه خریداری می شود، نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نیست.
  4. همچنین اگر به صورت کیلویی تهیه شود، می توان از تخفیف ها و بن های ویژه این مجموعه هم استفاده کرد و ارسال هم رایگان خواهد بود.
  5. خرید می تواند به شکل سفارشی هم باشد، به این شکل که مقدار بسته بندی شده آن توسط خود مشتری تعیین شود و می توان به راحتی در تناژ های بالا هم آن ها را تهیه نمود.
صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *