مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه عمده پودر سدر

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش های مصرف پودر سدرقیمت جدید پودر سدر

پودر سدر ر یکی از معجزه آسا ترین مواد موجود در طبیعت است؛ زیرا خواص درمانی و زیبایی فراوانی دارد عرضه عمده پودر صدر به دنبال آن است تا این محصول بی نظیر و درجه یک را به تمامی نقاط کشور ارسال نماید تا همگان بتوانند از این محصول بی نظیر و درجه یک نهایت استفاده را کند. قیمت پودر سدر بسیار مناسب است. عرضه پودر سدر به آسانی صورت می گیرد و بسیار پر کاربرد است.

عرضه عمده پودر سدر

روش های مصرف پودر سدر

روش های مصرف پودر سدر برگ سدر معمولاً در ترکیبات آرایشی انواع شامپوها استفاده می‌شود از این به عنوان پمادی برای بدن و ترمیم زخم و پاکسازی کننده پوست استفاده می کنند از پودر سدر می توان به عنوان از بین برنده ریزش مو و شاداب کننده پوست و لایه بردار طبیعی کمک گرفت سبک زندگی امروزه به گونه ای شده است که از طبیعت دور مانده ایم.

استفاده از ماسک های طبیعی می توانید به دل طبیعت بروید پودر سدر یکی از گیاهانی است که به زیبایی پوست صورت کمک می‌کند و می‌توان بر روی کمک آن حساب کرد صدر از آن گیاهانی است که تمامی قسمت های بدن را زیبا می‌کند زیرا بسیار خنک است و التهابات و اگزماهای پوستی را از بین می برد. سدر یکی از گیاهانی است که در طب سنتی به عنوان قابض از آن استفاده می شود.

این خاصیت باعث تقویت اعضای بدن می‌شود از شلی و سستی می‌رهاند این گیاه خوشبو و دارای مزاجی سرد و خشک است میوه این گیاه هم به شکل سنجد است و در منطقه جنوبی رشد می کند اغلب اجزای درخت سدر خاصیت دارویی دارند از ریشه گرفته تا شکوفه بعد میوه و غیره. اگر پوست را با تخم‌مرغ مخلوط کنید و بر روی زخم های قدیمی بگذارید به مرور زخم ها و جای زخم ها را از بین می برد.

برای درمان عرق سوز در فصل تابستان دارویی بی نظیر به حساب می‌آید اگر سه قاشق از پودر صدر را با دو لیوان آب ۲ قاشق سرکه مخلوط کنید و در حمام بر روی نقاط عرق سوز شده قرار دهید و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه بشویید خواهید دید چقدر تاثیر شگفت انگیزی به دنبال خواهد داشت.

قیمت جدید پودر سدر

قیمت جدید پودر سدر برای ثبت و سفارش پودر سدر فقط کافی است با شماره تلفن های موجود در سامانه اینترنتی این مجموعه تماس حاصل فرمایید و با مشاورین این مرکز در رابطه با قیمت جدید پودر سدر و نحوه قیمت آن صحبت نمایید. آن ها شما را به بهترین شکل راهنمایی خواهند کرد و به شما کمک می‌کند تا این محصول بی نظیر و پرخاصیت را با قیمتی مناسب خریداری نمایید و نهایت استفاده را از آن کنید.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.