مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت بهترین سدر گیاهی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کامل سدر گیاهی مرغوبخرید استثنایی سدر گیاهی مرغوب

قیمت سدر گیاهی مرغوب به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت آن، محل کشت و برداشت، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت انواع سدر گیاهی در خریدهای عمده و بدون واسطه به علت دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است.

قیمت بهترین سدر گیاهی مرغوب

مشخصات کامل سدر گیاهی مرغوب

مشخصات کامل سدر گیاهی مرغوب سود گیاهی مرغوب دارای چه مشخصاتی می باشد؟ به برگ های پودر شده درخت کنار سدر می گویند. سدر گیاهی باکیفیت به بهترین شکل پودر و آسیاب شده است و عاری از هرگونه ترکیبات اضافی و ناخالصی می باشد و در کارخانه های تولیدی کننده به شیوه ای کاملا بهداشتی سورت و تمیز می شود. دارای بسته بندی مناسب و استانداردی است و تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ، پروانه بهداشت و وزن آن بر روی بسته درج شده است. امروزه از سدر در تولید بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر صابون و شامپو و … استفاده می شود.

این محصول دارای خواص درمانی زیادی است و باعث بهبود انواع زخم و مشکلات پوستی می شود همچنین باعث شفافیت و روشن شدن پوست می گردد. استفاده از سدر باعث پیشگیری از ریزش مو شده و به درمان شوره سر کمک می کند و باعث لایه برداری پوست می شود. این محصول دارای عطر و بوی بسیار خوبی است و امروزه با توجه به سطح کیفی بالا و کاربرد فراوان فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.

خرید استثنایی سدر گیاهی مرغوب

خرید استثنایی سدر گیاهی مرغوب این روزها بازار خرید استثنایی سدر گیاهی مرغوب بسیار پررونق می باشد و دارای متقاضیان زیادی در سراسر کشور است. یکی از بزرگترین مراکز خرید سدر گیاهی با کیفیتی عالی و قیمتی ایده آل همین سایت می باشد.‌ برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال آن با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید و آنها راهنمایی لازم را در خصوص خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند محصول دلخواه را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان انتخاب و سفارش دهد و با ارسال آن به نشانی مورد نظر از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد پیشگیری می گردد.

سدر در استان های مختلف کشور با بهترین کیفیت کشت می شود. در استان های جنوبی به دلیل فراهم بودن شرایط آب و هوایی مساعد گیاه سدر به صورت ارگانیک و طبیعی پرورش داده می شود و پس از ورود به کارخانه عملیات جداسازی ضایعات و ناخالصی ها از آن انجام می شود و به صورت پودر شده بسته بندی و راهی بازار فروش می گردد.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.