مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت خرید وسمه حنای مشکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات مختصری درباره وسمه حنای مشکیفروشنده انواع وسمه حنای مشکی

وسمه حنای مشکی محصولی است که معمولا بعد از حنا روی موها قرار داده می شود و حالت مشکی موها را حفظ می کند. قیمت خرید وسمه حنای مشکی نسبت به قیمت خرید حنا بالاتر است، اما به صورت کلی می توان گفت قیمت این محصول به عوامل متعددی از جمله کیفیت وسمه، بسته بندی و یا فله ای بودن محصول، برند آن و … بستگی دارد و بنابر این عوامل قیمت آن کمتر و یا زیادتر می شود.

قیمت خرید وسمه حنای مشکی

اطلاعات مختصری درباره وسمه حنای مشکی

اطلاعات مختصری درباره وسمه حنای مشکی وسمه حنای مشکی محصولی پرخاصیت برای سلامت موها به شمار می رود و می تواند میزان چربی اضافی موها را از بین برده و به آنها حالت شادابی و سرزندگی بدهد. این محصول در برندهای متفاوتی در بازار موجود است و هر یک از این برندها محصولاتی با قیمت های متفاوت و کیفیت های گوناگون در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

استفاده از وسمه حنا باعث می شود ریزش موها تا حدود زیادی کمتر شود، به همین دلیل اگر موهایتان در اثر استفاده از مواد شیمیایی مختلف آسیب دیده است، بهتر است برای ترمیم موها و همچنین رنگدهی به آنها از وسمه حنا استفاده کنید.

برخی از افراد در مورد وسمه حنای مشکی و روش استفاده از آن دچار مشکل هستند. روش استفاده از وسمه حنا خیلی راحت است و این محصول باید مانند حنا خمیر شده به صورت یکدست روی موها مالیده شود. حتما تابحال توجه کرده اید که خانم هایی که موی سفید دارند، بعد از استفاده از حنا بر روی موی خود، رنگ موهایشان به رنگ قرمز در میاید، این افراد می توانند با بعد از حنا زدن، وسمه حنا را روی موهای خود استفاده کنند تا موها حالت قرمزی خود را از دست داده و به رنگ مشکی در بیاید.

فروشنده انواع وسمه حنای مشکی

فروشنده انواع وسمه حنای مشکی فروشنده وسمه حنا مشکی با توجه به نیاز بازار این محصول را به صورت عمده در اختیار عطاری ها و فروشگاه های مجاز در سراسر کشور و به صورت جزئی در اختیار مصرف کنندگان اصلی آن در سراسر نقاط ایران قرار می دهد.

برای خرید از فروشنده وسمه حنای مشکی می توانید ابتدا محصولات مربوطه را در سایت ما مشاهده نمایید و پس از مشاهده قیمت وسمه حنا محصولات را به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

سایت ما به عنوان فروشنده برتر وسمه، محصولات را با کیفیت بالا به سراسر نقاط ایران ارسال می کند. از جمله مزایای خرید از سایت ما به عنوان فروشنده غیرحضوری می توان به سهولت دسترسی به محصولات، قیمت مناسب تر نسبت به بازار های فروش حضوری و کیفیت بالاتر محصولات اشاره نمود.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.