مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار بزرگ حنای سیاه طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

حنای سیاه طبیعی چه فوایدی دارد؟قیمت فروش حنای سیاه طبیعی

حای سیاه یکی از بهترین نوع حوا ها در کشور است که کاربرد هایی بسیار مخصوص دارد و قیمت آن نیز نسبت به حنا های دیگر مناسب تر است، این حنا طبیعی است و مواد معدنی بسیار زیبادی در آن مشاهده می شود، بازار های بزرگ این حنای سیاه طبیعی را به روش های گوناگونی خرید و فروش می کنند، هر کدام از این روش ها در تعیین قیمت حنا موثر است و سبب کاهش قیمت حنا می شود و در نهایت این امر باعث می شود متقاضی به خرید این حنا ها جذب شود.

بازار بزرگ حنای سیاه طبیعی

حنای سیاه طبیعی چه فوایدی دارد؟

حنای سیاه طبیعی چه فوایدی دارد؟ حنای سیاه به دلیل مواد معدنی که دارد معروف است، یکی از کاربرد های این حنا استفاده در رنگ کردن مو است، به طور کلی حنا یک رنگ کننده طبیعی مو است که از بالاترین سطح کیفی برخوردار است، بعضی از حنا های معمولی از رنگی قرمز برخوردار هستند اما حنا سیاه طبیعی از زیباترین رنگ برخوردار است، این حول ها به جز رنگ کردن مو کاربرد و فواید دیگری نیز دارد.

یکی از فواید این حوا برای مو تقویت ریشه های آن است، استفاده از حنا باعث می شود تا ریشه های مو تقویت شود همچنین در رشد مو نیز تاثیرات زیادی می گذارد و از ریزش مو جلوگیری می کند، این حنا ها برای تقویت رنگدانه های مو نیز مفید است و سفیدی مو را برطرف می کند.

از حنای سیاه برای ایجاد طراحی های زیبایی بر روی دست و صورت نیز استفاده می شود، استفاده از حنا بر روی پوست باعث می شود تا بافت های پوستی تقویت شود همچنین در درخشندگی و زیبایی پوست نیز تاثیرات زیادی می گذارد.

استفاده از حنا بر روی ناخن ها نیز رایج است، این حنا ها میزان زیادی کلسیم را به ناخن منتقل می کنند و این کار باعث می شود ناخن رشدی بهتر داشته باشد و زیبایی ناخن ها را نیز افزایش می دهد البته از حنا های سفید برای رنگ کردن ناخن ها استفاده می کنند.

قیمت فروش حنای سیاه طبیعی

قیمت فروش حنای سیاه طبیعی قیمت حنای سیاه به عوامل گوناگونی و متعددی بستگی دارد، سطح کیفی حنا، ویژگی های حنا، مشخصات آن و روش های فزوش حنا، بسته بندی آن و ترکیبات حنا جزو مهم ترین عوامل موثر بر قیمت حنای سیاه طبیعی می باشد، بازار حنای سیاه در سرتاسر کشور گسترش یافته است و فروش این حنا ها به روش های گوناگونی انجام می شود، به طور کلی فزوش حنای سیاه با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارند به طور عمده و خرده انجام می شود.

فروش عمده این حنا ها در کاهش قیمت آن ها تاثیرات زیادی دارد اما فروش اینترنتی و مستقیم نیز با کاهش هزینه های حمل و نقل و کاهش تعداد واسطه ها همراه است و این کار نیز باعث می شود قیمت حنا کاهش یابد.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *