مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار خرید حنا مشکی کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص درمانی حنا مشکی کیلوییقیمت انواع حنا مشکی کیلویی

حنا مشکی کیلویی با مرغوبیت صد در صد و کیفیت عالی قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد. عرضه این محصول با قیمت کلی یک فرصت عالی و استثنایی برای خریداران به شمار می آید. بازار خرید حنا مشکی به لحاظ کاربردهای خوبی که این محصول دارد از رونق خاصی برخوردار است و فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.

بازار خرید حنا مشکی کیلویی

خواص درمانی حنا مشکی کیلویی

خواص درمانی حنا مشکی کیلویی شاید اولین خاصیتی که از حنا برای ما متصور می شود تقویت موی سر باشد منتهی من خدمتتون عارضم که خواص درمانی متعددی شامل این محصول می شود که من به نمونه هایی از آن اشاره می کنم.

اولین ویژگی حنا مشکی آنتی باکتریال بودن است. می تواند پوست را در برابر شرایط جوی محافظت نماید. لطافت و نرمی بسیار خوبی به پوست می دهد. من شنیدم افرادی که همواره دچار ترک پاشنه پا هستند با گذاشتن حنا می توانند این معضل را مرتفع نمایند. یک نوع تسکین کننده درد به شمار می آید.

امراض پوستی متعددی با حنا قابلیت درمان دارد. حنا مشکی معمولا در مراسم های خاص مثل حنابندان مورد استعمال واقع می گردد. با استفاده از شابلون و هنرنمایی نگارگر نقوش زیبا و چشم نوازی روی دست یا پا ایجاد می شود.

یکی از مزیت هایی که خرید حنا مشکی کیلویی به همراه دارد به لحاظ صرفه اقتصادی است خصوصا برای افرادی که در این گونه امور اشتغال به کار دارند. البته مراکز مختلفی نیز برای ایجاد سود و منفعت اقدام به خرید کلی می نمایند.

قیمت انواع حنا مشکی کیلویی

قیمت انواع حنا مشکی کیلویی انواع حنا مشکی در قالب کیلویی با کیفیت خوب قیمت کلی با حذف واسطه ها به فروش می رسد. عرضه این محصول با قیمت عمده موجبات فروش بسیار خوبی را در بازار فراهم نموده است. این محصول به شکل جزئی یا کلی نیز در با اوزان متعدد و گوناگون و برندهای معتبر به فروش می رسد.

قیمت حنا مشکی متناسب با درجات کمی و کیفی ن تعریف شده و در اوزان مختلف و برندهای معتبر در حال حاضر به فروش می رسد. توزیع حنا مشکی با قیمت عمده با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان مواجه است.

حنا مشکی را اصولا در مراسمات مختلف با استفاده از نقش و نگار زیبایی که روی دست یا پا ایجاد می کنند مورد استعمال قرار می دهند. البته برای تقویت موی سر نیز بسیار نافع و کار ساز است.

اگر طالب و خریدار این انواع حنا مشکی به شکل کیلویی هستید پیشنهاد می کنم با ما ارتباط بگیرید. ما بهترین و با کیفیت ترین حنای مشکی را به شما در اوزان مختلف ارائه می دهیم.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *