مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار فروش حنای سیاه طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

حنای سیاه طبیعی چه خواصی دارد؟قیمت انواع حنای سیاه طبیعی

حنا یکی از رنگ دهنده های طبیعی است که انسان ها از هزاران سال پیش تاکنون از آن برای زیبایی پوست و موهای خود استفاده می نمودند. خوشبختانه هنوز هم بازار فروش انواع حنای سیاه طبیعی در کشورمان گرم و پر رونق است و بسیاری از کسانی که موهای حساس و شکننده دارند و نمی خواهند از مواد شیمیایی برای رنگ کردن آن استفاده نمایند، از حنا برای زیبایی و پوشش دادن موهای سفید و خاکستری خود بهره می برند.

بازار فروش حنای سیاه طبیعی

حنای سیاه طبیعی چه خواصی دارد؟

حنای سیاه طبیعی چه خواصی دارد؟ حنای سیاه یکی از گیاهانی است که در منطقه آسیا رشد می کند و برگ های آن را پس از خشک کردن به صورت پودر در آورده و از آن برای موها و پوست استفاده می کنند.

حنا علاوه بر زیبایی، خواص فراوانی نیز برای جسم انسان به همراه دارد که در این قسمت به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • استفاده از حنا می تواند ریشه موها را تقویت کرده و از ریزش آنها جلوگیری نماید؛ البته اگر آن را در فواصل منظمی در طول ماه استفاده کنید.
  • حنا دارای خاصیت ضد التهابی می باشد و استفاده از آن می تواند بسیاری از التهابات جسم را درمان نماید.
  • حنای سیاه قارچ های موجود بر روی پوست را به خوبی برطرف می کند.
  • حنا دارای خواص ضد قارچی و ضد میکروبی می باشد و سال های بسیار زیادی است که انسان ها از آن برای برطرف کردن بسیاری از عفونت های جسم خود بهره می برند.
  • تحقیقات نشان دهنده این است که حنا یک ماده ضد پیری طبیعی است و از بروز چین و چروک های ریز بر روی پوست جلوگیری به عمل می آورد.

قیمت انواع حنای سیاه طبیعی

قیمت انواع حنای سیاه طبیعی حنا یکی از گیاهان با ارزشی است که برگ های زیبای آن دارای رنگ دانه های فراوانی هستند و زمان که آنها را به صورت پودر درآورده و بر روی موهای خود قرار می دهید، رنگ زیبایی به آن می بخشند. البته اگر قرمزی آن را دوست ندارید، می توانید حنا را با موادی مانند وسمه، قهوه و یا پودر دارچین مخلوط نموده و به این صورت قرمزی آن را کاهش داده و یک رنگ طبیعی و بسیار جذاب برای خود بسازید.
اگر می خواهید موها، پوست و ناخن های خود را به بهترین شکل ممکن رنگ کنید، به صورتی که هیچگونه عارضه ای برای آن به وجود نیاید، بهترین انتخاب ممکن استفاده از حنا سیاه است.
شایان ذکر است که قیمت حنای سیاه در بازار کشورمان بسیار ارزان و مناسب می باشد و شما می توانید با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، نمونه های مرغوب و با کیفیت آن را خریداری کرده و از تمامی مواهب موجود در آن برخوردار شوید.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.