مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بزرگترین فروشگاه پودر سدر

آنچه در این مقاله می خوانید...

خاصیت پودر سدر برای پوستقیمت باورنکردنی پودر سدر

سدر تیره ای از درختان مخروطی مخروطی است. آنها درختان بزرگی هستند، با چوب معطر و تاج مخروطی یا عمودی، که به طور گسترده ای برای تزئین پارک ها استفاده می شود. این مفهوم به درختی با یک تنه پهن اشاره دارد که می تواند تا پنجاه متر ارتفاع داشته باشد. حاصل این درخت ماده جادویی تحت عنوان سدر است که فواید بسیاری برای سلامت انسان دارد. مجموعه ما بزرگترین فروشگاه انواع پودر سدر در ایران است.

بزرگترین فروشگاه پودر سدر

خاصیت پودر سدر برای پوست

خاصیت پودر سدر برای پوست

  • از عفونت جلوگیری می کند.
  • پودر سدر علاوه بر محافظت از آنها در برابر میکروب های کزاز، از عفونی شدن زخم ها نیز جلوگیری می کند. این ماده را می توان با خیال راحت به عنوان ضد عفونی کننده روی زخم ها استفاده کرد و حتی به عنوان ماده ای در کرم های ضد عفونی کننده گیاهی نیز استفاده می شود.
  • ادرار را تقویت می کند.
    نقش آن به عنوان ادرار آور یکی دیگر از خواص مفید روغن چوب درخت سرو است که می تواند به بهبود تعدادی از بیماری ها از جمله چاقی، فشار خون، فشار خون بالا، روماتیسم، آرتروز، نقرس، عفونت های دستگاه ادراری و تجمع سموم در خون کمک کند.
  • قاعدگی را تحریک می کند.
    در زنانی که مشکل قاعدگی دارند، فاقد قاعدگی هستند یا بسیار نامنظم هستند، آنها می توانند از استفاده از پودر سدر بهره مند شوند، زیرا این پودر یک مکمل رایج است، به این معنی که قاعدگی را تحریک می کند، در عین حال چرخه را تنظیم می کند.
  • سرفه را از بین ببرید.
    اگر از سرفه، سرماخوردگی و بیماری های مرتبط رنج می برید، می توانید از پودر چوب درخت سدر استفاده کنید تا تحریک آن کاهش یابد. این ماده خلط آور است و به طور موثری سرفه را از بین می برد و بلغم را از مجاری تنفسی و ریه ها برطرف می کند و در نتیجه گرفتگی را برطرف می کند. همچنین باعث تسکین سردرد، قرمزی، آبریزش چشم و سایر علائم سرماخوردگی و سرفه می شود.
  • التهاب را کاهش می دهد.
    اگرچه این مطالعات در درجه اول روی حیوانات انجام شده است، آزمایشات اولیه انسان از نظر اثرات ضد التهابی پودر سدر بر روی آرتروز بسیار مثبت بود. استنشاق یا استفاده موضعی این روغن بر روی پوست تا حدودی التهاب مفاصل و بافت ها را کاهش می دهد که منجر به درد یا ناراحتی ضعیف کننده می شود.

قیمت باورنکردنی پودر سدر

قیمت باورنکردنی پودر سدر سدر نوعی درخت مخروطی با آب و هوای سرد است و به طور معمول در ارتفاعات یافت می شود. از نظر کیفیت چوب مورد استفاده در ساخت مبل مان بسیار شناخته شده است. اما پودر های آن دارای خواص درمانی بسیار خوبی هستند که چندان شناخته شده نیستند. ترکیبات اصلی پودر اساسی چوب درخت سرو، آلفا سدرن، بتا سدرن، سدرول، ویدرول، توجوپسن ها هستند که همگی به ارزش دارویی و فواید سلامتی آن کمک زیادی می کنند. مجموعه ما این ماده را با قیمتی باور نکردنی عرضه می کند. جهت اطلاع از قیمت پودر سدر با ما تماس بگیرید.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.