مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید انواع حنا سیاه وسمه

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرمولاسیون تهیه حنا سیاه وسمهفروشندگان انواع حنا سیاه وسمه

یکی از بهترین محصولاتی که در مراکز تولید انواع رنگ موی طبیعی تهیه شده و با قیمت مناسب و کیفیت بالا به بازار ارائه می گردد، حنا سیاه وسمه می باشد. این محصول یکی از قدیمی ترین رنگ هایی است که انسان ها و به خصوص خانم ها از آن برای رنگ کردن موها و ابروهای خود استفاده می نمایند. حنا سیاه دارای رنگ آبی تند بوده و بهترین انتخاب برای پوشش دادن به موهای سفید است که اگر با حنا قرمز ترکیب شود، زیبایی و جذابیت موها بیشتر می گردد.

تولید انواع حنا سیاه وسمه

فرمولاسیون تهیه حنا سیاه وسمه

فرمولاسیون تهیه حنا سیاه وسمه در زمان های قدیم مادر بزرگ ها موهای سفید خود را با استفاده از رنگ موهای کاملاً طبیعی پوشش می دادند؛ یکی از بزرگترین مواهبی که این رنگ ها به همراه داشتند این است که بر خلا رنگ های شیمیایی، نه تنها هیچگونه آسیبی برای موها به وجود نمی آورند، بلکه به رشد و تقویت آنها نیز کمک فراوانی می کنند.
یکی از بهترین نوع این رنگها، حنا سیاه بود که برخی از افراد آن را به نام وسمه نیز می شناسند و در حال حاضر نیز بسیاری از افراد از آن استفاده می نمایند.

برای تهیه حنا سیاه وسمه فرمولاسیون های فراوانی وجود دارد، اما یکی از بهترین نوع آنها که نتیجه بسیار درخشانی را برای شما به ارمغان می آورد این است که چهار قاشق از حنا قرمز را با آب جوش مخلوط کرده و به مدت دو ساعت بر روی موهای خود قرار دهید.
سپس چهار قاشق از حنای سیاه را با آب جوش ترکیب نموده و پس از اینکه حنا را از موهای خود شسته و تمیز کردید، آن را بر روی موها قرار داده و پس از گذشت دو ساعت موهای خود را بشویید.

فروشندگان انواع حنا سیاه وسمه

فروشندگان انواع حنا سیاه وسمه حنای سیاه یا وسمه یکی از گیاهانی است که به صورت خود رو در برخی از مناطق کشورمان رشد می کند و زمانی که دو سال از رشد آن گذشت، می توان آن را برداشت کرد و از برگ های زیبای آن به یک رنگ طبیعی دست یافت.

ما در این مجموعه اینترنتی به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان حنا سیاه وسمه و سایر رنگ های طبیعی به فعالیت مشغول می باشیم و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا بهترین خدمات خود را به مشتریان خویش ارائه نماییم.
اگر شما نیز از رنگ های شیمیایی خسته شده اید و دیگر نمی خواهید موهایتان بیش از این آسیب ببینند، می توانید ترکیب رنگ های طبیعی مانند حنا قرمز، حنا سیاه و حتی حنا سفید را امتحان کرده و از مواهب موجود در آنها برای موهای خود برخوردار شوید.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.