مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید وارداتی حنای سیاه اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کامل حنای سیاه اصلعرضه کننده بهترین حنای سیاه اصل

این روزها امکان خرید حنای سیاه اصل وارداتی به شیوه های گوناگون برای مشتری فراهم می باشد و یا توجه به کیفیت بالا و کاربرد فراوان استقبال خوبی از خرید این محصول صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان انواع حنا سیاه را به شکل کلی و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند. حنا سیاه وارداتی با ضمانت کیفیت و بسته بندی استاندارد توسط شرکت های بازرگانی وارد ایران می شود.

خرید وارداتی حنای سیاه اصل

مشخصات کامل حنای سیاه اصل

مشخصات کامل حنای سیاه اصل حنای سیاه اصل دارای چه مشخصاتی می باشد؟ حنای اصل و خالص به صورت ارگانیک و طبیعی تولید می شود و عاری از هرگونه ضایعات و ترکیبات اضافی می باشد همچنین دارای بسته بندی استاندارد و مناسبی بوده و تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید، برند و شرکت تولید کننده، پروانه بهداشت و وزن آن بر روی بسته درج شده است. حنای سیاه بیشترین میزان کشت را در استان یزد به خود اختصاص داده است و امروزه از این محصول به عنوان رنگ دهنده طبیعی موها و یا تاتوی موقت پوست استفاده می شود که به علت طبیعی بودن عاری از هرگونه حساسیت و آلرژی می باشد و رنگ دهی خوبی دارد.

استفاده از حنا باعث پیشگیری از ریزش موها می شود و به درمان شوره سر و افزایش رشد موها کمک می کند همچنین باعث روشن شدن و شفافیت پوست می گردد. حنای اصل در درمان انواع مشکلات پوستی نظیر آکنه، جوش، لک و آفتاب سوختگی و … مؤثر است و باعث بهبود انواع سر درد و میگرن می شود.

عرضه کننده بهترین حنای سیاه اصل

عرضه کننده بهترین حنای سیاه اصل یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده حنای سیاه اصل با کیفیتی درجه یک و قیمتی ایده آل همین سایت می باشد.‌ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید و آنها راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا با شناخت و آگاهی کامل اقدام به خرید نماید و پس از ثبت کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به نشانی مورد نظر مشتری ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است و امروزه اغلب مشتریان خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهند.

حنا یکی از بهترین گیاهان دارویی محسوب می شود که از برگ های خشک شده آن استفاده زیادی می شود. برگ های حنا پس از برداشت از مزارع راهی کارخانه تولید کننده شده تا در آنجا عملیات خشک کردن و فرآوری آن انجام شود و پس از آماده شدن در بسته بندی های استاندارد و متنوع در اوزان مختلف راهی بازار فروش می گردد.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.