مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت بازرگانی پودر سدر اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات مختلف پودر سدر اصلپخش انواع پودر سدر اصل

شرکت بازرگانی پودر سدر اصل در سطح کشور یکی از موفق ترین واحد ها در زمینه خرید و فروش پودر سدر است که در سطح گسترده و وسیعی فعالیت دارد. این شرکت پودر سدر اصل و با کیفیتی را در بازار های داخلی و خارجی به فروش می رساند و به طور معمول قیمت پودر سدر با توجه به سطح کیفیت و مشخصات آن متفاوت می باشد.

شرکت بازرگانی پودر سدر اصل

خصوصیات مختلف پودر سدر اصل

خصوصیات مختلف پودر سدر اصل سدر یک گیاه پر طرفدار و ارزشمند است که خاصیت های فراوانی دارد. این پودر از برگ گیاه سدر تهیه می شود که یک دارویی با طبع سرد می باشد از این رو برای افراد گرم مزاج بسیار مناسب است چون خاصیت خنک کنندگی دارد.

پودر سدر اصل به دلیل ترکیبات مهمی که دارد یک داروی فوق العاده مفید برای مو ها تلقی می شود که مالیدن مقداری از آن به مو های سر، شوره موجود در میان تار های مو را از بین می برد و شکل براق و جذابی به مو ها می بخشد. علاوه بر این پودر سدر با تقویت ریشه مو، از ریزش مو در افراد ممانعت می کند.

از دیگر خصوصیات پودر سدر اصل می توان به رنگ شفاف و بوی مطبوع آن اشاره کرد که معمولا به رنگ سبز لجنی مانند، دیده می شود. این گیاه در روشن شدن و سلامتی پوست نیز موثر است به گونه ای که پودر سدر را با مقداری آب مخلوط می کنند و به صورت ماسکی هر روز بر روی صورت قرار می دهند. این کار جوش ها و لکه های صورت را به مرور زمان از بین می برد و شفافیت خاصی به آن می بخشد.

علاوه بر ذکر موارد فوق، از خصوصیات پودر سدر اصل می توان استفاده آن به عنوان یک ضماد را نام برد که بیشتر در زخم های سطحی مورد استفاده قرار می گیرد و با ترکیباتی که دارد روند بهبود و ترمیم سلول ها را سریع تر می کند.

پخش انواع پودر سدر اصل

پخش انواع پودر سدر اصل شرکت ها و نمایندگی های زیادی در زمینه توزیع و پخش پودر سدر در داخل کشور مشغول به کار هستند که انواع پودر سدر را در بسته بندی های متفاوت و جدید با بهترین کیفیت بین بازار کلیه استان ها پخش می کنند.

این واحد ها به دلیل ارائه محصولات مرغوب و هم چنین توزیع مناسب و مطلوب محصولات بین مشتریان، در سطح بازار از درجه اعتبار و محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند از این رو دارای متقاضیان زیادی هستند‌و مشتریان زیادی از محصولات آن ها استقبال می کنند.

علاوه بر این شرکت ها با پخش سراسری پودر سدر، امکان دسترسی همه اقشار جامعه به این پودر را آسان کرده اند.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *