مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت تولید حنا مشکی سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز استفاده حنا مشکی سنتیصادرات انواع حنا مشکی سنتی

امروزه شرکت تولید حنا در سراسر ایران از معتبرترین تولید کنندگان حنا محسوب می شود که توانسته با تولید حنا مشکی سنتی در حجم بالا نیاز بازارهای داخلی و خارجی را تأمین نماید که از کیفیت مطلوب و نیز قیمت مناسبی برخوردار می باشد که دارای مشتریان زیادی بوده و نیز در امر صادرات و اقتصاد کشور سهم بسزایی را بر عهده دارد. البته این نوع محصول گیاهی عمده به روش مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار داده می شود که علاوه بر کیفیت از قیمت ارزانتری برخوردار می باشد.

شرکت تولید حنا مشکی سنتی

طرز استفاده حنا مشکی سنتی

طرز استفاده حنا مشکی سنتی

در حال حاضر حنا یکی از گیاهان دارویی پر کاربرد و پر خاصیت در رنگ کردن موی سر می باشد که از خواص زیادی برخوردار بوده و نیز توانسته بر رشد و تغذیه مو، تقویت و حفظ موی سر، زیبایی و ناراحتی های پوستی تأثیر مثبتی داشته باشد که امروزه روش سنتی بهترین روش برای رنگ کردن مو با استفاده از حنا می باشد.

طرز استفاده حنا مشکی سنتی بدین صورت است که ابتدا مقدار حنای تعیین شده بر اساس مقدار موی سر را برداشته و داخل ظرف شیشه ای ریخته با مقداری آب و مواد طبیعی دیگر مانند: چای، قهوه به آن اضافه کرده و بعد خوب آن را به هم زده تا به طور یکدست شود.

سپس موها را دسته بندی و از پشت سر شروع به حنا کردن می کنند که مدت چند ساعت بر روی سر باقی می ماند تا موها به خوبی به رنگ دلخواه در آید و بعد از شستن به صورت براق، درخشنده، سبب جلوگیری از ریزش مو، مو خوره، نرمی مو و پوست و غیره می شود که از اهمیت زیادی در رشد موها برخوردار بوده و افراد زیادی را در بر گرفته است.

صادرات انواع حنا مشکی سنتی

صادرات انواع حنا مشکی سنتی

همواره بهترین حنا مشکی در استان یزد تولید می شود که یکی از مرغوب ترین و مطلوب ترین انواع حنا های ایرانی به حساب آمده که در طب سنتی بسیار پر کاربرد و پر خاصیت بوده زیرا از گیاه طبیعی حنا تولید می شود که بسیار سالم و ارگانیک است و نیز در انواع گوناگون با بسته بندی های کیسه ای و نیز فله ای در بازار عرضه می شود که دارای مشتریان خاص بوده و نیز در حفظ سلامت پوست و مو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

صادرات حنا مشکی، در انواع گوناگون به طور کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی در بسته بندی های متنوع دارای سیب سلامت جهانی و در انواع برندهای مختلف به بازارهای خارجی صادر می شود که صادرات نقش عظیمی در افزایش تولیدات بیشتر محصول، ایجاد رقابت بین انواع برند ها و شرکت های تولیدی ایرانی با نمونه خارجی آن و نیز امری مهم در مسئله اقتصاد کشور است که از سود و منفعت زیادی برخوردار می باشد.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.