مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت معتبر حنا اصل سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مختلف حنا اصل سنتیقیمت ارزان حنا اصل سنتی

یکی از اصلی ترین محصولات و گیاهان در منطقه آسیا حنا است که سرشار از خاصیت است. این حنا در زمان های گذشته بیشترین کاربرد را در رنگ کردن ناخن و مو داشته است که سلامت این دو مورد را نیز در بر داشته است.

شرکت معتبر حنا اصل سنتی این محصول اعلا را به تمامی مراکز فروش کشور عرضه می کند تا در دسترس همگی شما مخاطبان و مشتریان این ماده با ارزش قرار بگیرد.

شرکت معتبر حنا اصل سنتی

انواع مختلف حنا اصل سنتی

انواع مختلف حنا اصل سنتی حنا انواع مختلفی دارد و برای رنگ نهادن بر روی مو و رفع مشکلات پوستی و مشکلات مو بهترین گزینه است. این ماده پودر سبز رنگی دارد که از برگ حنا تهیه شده است. حنا از نظر خواص در رده بالایی در طب سنتی قرار دارد.

دو مورد از خواص آن عبارتند از تقویت و بهبود مشکلات مو و تقویت قوای جنسی در زنان و مردان است. با حنا زدن به پوست و مو بسیاری از زخم ها درمان می شود و شوره و پوست سر از بین می رود.

شما می توانید خمیر حنا که با ترکیب آب به پودر حنا به وجود می آید را به موهای خود بزنید تا متوجه قطع ریزش موی خود بشوید و موها را از آسیب دور کنید و سلامت موهای خود را تضمین کنید. پس از استفاده متوجه حالت و لطافت موهای خود می شوید.

زمانی که برگ حنا را خریداری می کنید و آن را له می کنید یک رنگ قهوه ای بدست می آید که کاملا طبیعی و بدون ضرر برای پوست و مو می باشد. می توان از این حنا برای طراحی بر روی دست و پوست استفاده کرد و نگران هیچ گونه مساله ای مانند اسیب و زخم به پوست نباشید.

حنا اصل سنتی انواع مختلفی در بازار دارد مانند رنگ, اسپری, شربت و پماد که هر کدام از این موارد از قسمت های مختلف گیاه حنا مانند ساقه, دانه و برگ آن به دست می آیند.

با توجه به املاح و مواد مغذی درون حنا این گیاه خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی دارد. از ساقه و دانه های گیاه حنا روغن گیری می شود که خواص دارویی و درمانی خوبی در طب سنتی از این روغن بی نظیر گفته شده است.

قیمت ارزان حنا اصل سنتی

قیمت ارزان حنا اصل سنتی با توجه به خاصیت های درمانی و دارویی حنا مورد توجه بسیاری از مردم جهان قرار دارد. گیاه حنا دارای گل های کوچکی است که این گل ها دانه های کوچکی دارند که از آنها روغن حنا و اسانس و شربت گرفته می شود.

توزیع حنا به صورت مستقیم و بدون واسطه سبب کاهش قیمت آن می شود. خرید حنا اصل به دلیل طبیعی بودن و بدون ضرر و زیان بودن آن و رنگ دهی طبیعی و همچنین خواص عالی آن در بین بیشتر مردم اوج گرفته است. خرید این ماده سنتی از عمده فروشی ها سبب کاهش قیمت حنا اصل برای مشتریان می شود.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *