مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه عمده حنا سیاه قیفی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طراحی انواع حنا سیاه قیفیفروشگاه بزرگ حنا سیاه قیفی

امروزه عرضه عمده حنا سیاه قیفی به روش های مختلف در سطح کشور در حال انجام می باشد که با توجه به کیفیت درجه یک و کاربرد فراوان استقبال خوبی از خرید آن صورت می گیرد. در خرید و فروش عمده و بدون واسطه قیمت پایین و مقرون به صرفه تر است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه داشته و فروشنده نیز سریع تر محصول خود را به فروش می رساند.

عرضه عمده حنا سیاه قیفی

طراحی انواع حنا سیاه قیفی

طراحی انواع حنا سیاه قیفی حنا سیاه یکی از تاتو های موقت گیاهی محسوب می شود که با توجه به ارگانیک و طبیعی بودن هیچ‌گونه حساسیت و آلرژی در سطح پوست ایجاد نمی کند و امروزه از آن برای طراحی دست و پا و قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. برای ایجاد نقش و طرح های زیبا می توان از شابلون استفاده کرد که آن را به پوست چسبانده و جاهای خالی را بوسیله حنا پر می کنند و پس از گذشت زمان کوتاهی حنا خشک می شود و به خوبی بر روی پوست رنگ می گیرد.

طراحی حنا بر روی پوست علاوه بر زیبایی دارای خواص درمانی فراوانی می باشد. حنا دارای خاصیتی ضد میکروبی و ضد باکتریایی می باشد و در بهبود انواع مشکلات پوستی نظیر آکنه، جوش، لک و آفتاب سوختگی بسیار مؤثر است همچنین به برطرف شدن تب بالا و انواع سردردهای مختلف کمک می کند و باعث روشن شدن پوست می گردد.

فروشگاه بزرگ حنا سیاه قیفی

فروشگاه بزرگ حنا سیاه قیفی فروشگاه حنا سیاه قیفی را با کمی تحقیق و پرس و جو به راحتی می توانید پیدا کنید. یکی از معتبرترین مراکز عرضه حنا سیاه با کیفیتی عالی و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

از مزیت های خرید غیر علمی می توان به تسریع و سهولت در امر خرید، ارسال محصول به نشانی مورد نظر خریدار، کاهش هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد، خدمات دهی و پاسخگویی مناسب، صرفه جویی در وقت، آشنایی با شرکت های تولید کننده معتبر و … اشاره کرد که به علت فراهم بودن شرایط راحت و آسان اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

این روزها شرکت های متعددی در شهرهای مختلف کشور در حوزه تولید انواع حنا سیاه مشغول فعالیت می باشند. برگ های حنا در شرکت های تولید کننده بوسیله دستگاههای پیشرفته به خوبی تمیز و فرآوری شده و تمامی نا خالصی ها از آن جدا می شود و سپس به بهترین شکل آسیاب و پودر می شود و به صورت بسته بندی های متنوع قیفی و یا کیلویی و …. راهی بازار فروش می گردد.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *