مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مراکز تولید پودر حنا سیاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

پودر حنا سیاه چیست؟فروشندگان معتبر پودر حنا سیاه

این روزها مراکز تولید پودر حنا سیاه این محصول را پس از برداشت از مزارع با بهترین کیفیت و بوسیله دستگاه های مدرن و پیشرفته فرآوری و بسته بندی می کنند و در اوزان مختلف و بسته های متنوع در بازار داخلی و خارجی ارائه می نمایند. انواع حنا سیاه امروزه در مناطقی مختلف کشور از جمله استان های یزد، فارس و هرمزگان و … کشت و پرورش داده می شود.

مراکز تولید پودر حنا سیاه

پودر حنا سیاه چیست؟

پودر حنا سیاه چیست؟ پودر حنا سیاه یکی از رنگ های طبیعی برای مو محسوب می شود که از خشک کردن برگ های گیاه حنا به دست می‌آید. برگ‌های حنا در کارخانه های تولید کننده بوسیله دستگاه های مدرن آسیاب و پودر می شوند و پس از آماده شدن در بسته های استاندارد عرضه می کردند. پودر حنای باکیفیت به شیوه ای کاملا بهداشتی تولید و بسته بندی می شود و تمامی مشخصات محصول بر روی بسته درج می شود. این پودر برای رنگ کردن مو و یا تاتو موقت مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای فواید درمانی بسیاری برای بدن می باشد.

از رنگ دهی بسیار خوبی برخوردار بوده و ماندگاری بالایی دارد. برای تسکین انواع سردرد های عصبی و میگرنی مفید است و دارای خاصیتی ضد باکتریایی و ضد قارچی است همچنین انواع مشکلات پوستی را درمان می کند و باعث روشن شدن و شفافیت پوست می گردد. این محصول به صورت ارگانیک تولید می شود و فاقد هر گونه ترکیبات اضافی و ناخالصی‌ می باشد. استفاده از پودر حنا باعث پیشگیری از ریزش مو شده و به کاهش تب کمک می کند.

فروشندگان معتبر پودر حنا سیاه

فروشندگان معتبر پودر حنا سیاه امروزه فروشندگان پودر حنا سیاه این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت کلی و یا جزیی به خریداران ارائه می کنند و از فروش حنا سود خوبی به دست آورده و آن را در کوتاه ترین زمان به فروش می‌رسانند، زیرا به علت خواص درمانی فراوان و کیفیت بالا استقبال خوبی از خرید انواع حنا سیاه صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان آن را به شکل کلی تهیه می کنند. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع حنا سیاه همین شرکت می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید و آنها راهنمایی لازم را در خصوص خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند با کمترین هزینه محصول دلخواه را انتخاب و سفارش دهد و با فرستادن آن به نشانی مورد نظر از پرداخت هزینه های جانبی پیشگیری می گردد و امروزه اغلب افراد با توجه به مزیت های زیاد خرید اینترنتی را ترجیح می دهند.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *