مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پخش عمده سدر نرم اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص متفاوت سدر نرم اعلاشرکت بازرگانی سدر نرم اعلا

سدر، یکی از بهترین گیاهان بوده که معمولاً با نام حنای سبز نیز به فروش می رسد. این محصول برای افرادی که می خواهند زیبایی طبیعی به دست آورند، گزینه بسیار مناسبی است. پخش سدر نرم اعلا به صورت عمده باعث شده که این افراد بتوانند محصول مورد نظر را در حجم بالایی خریداری نموده و از این طریق بتوانند با فروش آن به سود بالایی دسترسی داشته باشند و یا مورد استفاده قرار دهند.

پخش عمده سدر نرم اعلا

خواص متفاوت سدر نرم اعلا

خواص متفاوت سدر نرم اعلا سدر نرم، همان پودر سدر بوده که بسیار نرم و لطیف است و خواص فراوان آن برای پوست و مو اثبات شده که حتی پزشکان طب سنتی این گیاه معجزه انگیز را به بیماران خود توصیه می کنند. اگر بخواهیم از خواص متفاوت این گیاه نام ببریم، قطعاً در این مقاله نمی گنجد اما می‌خواهیم در اینجا می خواهیم به چند نمونه از آن ها اشاره کنیم.
سدر خاصیت قابض کنندگی دارد که پوست را از حالت شل بودن در می آورد. استفاده کردن از پودر سدر باعث می‌ شود که پوستی کشیده و سفت داشته باشید. از این رو از شلی، افتادگی و ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می ‌کند.
با توجه به این که سدر طبعی سرد دارد، برای رفع عرق سوز شدن گزینه ای بسیار مناسبی است و حتی می توان در صورت آفتاب سوختگی از این محصول استفاده کرد. امروزه از سدر در تولید بسیاری از شامپو و لوازم آرایش گیاهی استفاده می‌ شود زیرا باعث لایه‌برداری پوست شده و آن را صاف و یکدست می کند.
همین طور باعث می شود که جوش، جای جوش، لک یا آکنه به مرور از بین برود. در بالا گفتیم که سدر حالت قابض کنندگی دارد و باعث بستن منافذ پوست می ‌شود از این رو مصرف آن باعث تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن می شود.

شرکت بازرگانی سدر نرم اعلا

شرکت بازرگانی سدر نرم اعلا قطعاً با دانستن خواص فراوان سدر، مصرف کنندگان و مشتریان پان نیز افزایش پیدا می ‌کند. از این رو شرکت سدر نرم اعلا،این محصول را به صورت گسترده در حجم بالایی در اختیار مشتریان و افرادی که در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می ‌کنند، قرار می‌ دهد.
این شرکت بازرگانی دارای وب سایت های مجاز و رسمی است که محصولات خود را از این طریق به مشتریان عرضه می کند و دیگر خریداران نیازی نیست که زمان زیادی را جهت خرید محصول صرف کنند و هزینه های گزافی را بپردازند. از این طریق می توان در هر جای دنیا که بود به این محصول با قیمتی مناسب دسترسی داشت و آن را با کیفیتی بالا تهیه کرد.
با توجه به اینکه سدر کاملاً گیاهی و طبیعی اس، هیچ آسیبی به پوست و مو نرسانده بلکه باعث زیبایی آن می ‌شود و خواص شگفت انگیز آن پس از یک دوره استفاده به خوبی قابل مشاهده است.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.