مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید حنای اصل سنتی از فروشگاه اینترنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

 همه چیز درباره تولید و فروش حنا   کاربرد های حنای اصل سنتی  واحد تولیدی حنا سنتی برای طراحی  فروش حنا به صورت فله و بسته بندی

خرید حنای اصل سنتی از مراکز معتبر و سایت ها، امکان پذیر می باشد. البته نمایندگی های آن، این محصول را با کیفیت بالا ارائه می نمایند. همچنین فروشگاه های اینترنتی، از دیگر مراکز معتبر، جهت تهیه حنای اصل سنتی می‌باشند.

 

 

 

همه چیز درباره تولید و فروش حنا

 

بسیاری از تولید کنندگان حنا در کارگاه های حناسابی، خود به روش های سنتی، این محصول را تولید می نمایند. اما امروزه، دستگاه های مدرن برای اینکار تولید شده است. بدین رو، در کارخانه های تولید حنا با استفاده از ماشین آلات صنعتی، این محصول تولید می شود. در نتیجه، در بسته بندی های محکمی به بازار ارائه می شود تا در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

 

بدین رو، حنای سنتی باکیفیت عالی، توسط واحد های تولید کننده و پخش کننده این محصول، به فروش می رسد. لازم به ذکر می باشد، حنای تولید شده در ایران، بسیار مرغوب می باشد. در نتیجه بعد از تولید، در بسته بندی های مخصوصی قرار می گیرد و روانه بازار می شود.

 

در حقیقت، بسیاری از خریداران عمده حنای سنتی اصل، تاجران و شرکت های پخش کننده می باشند که این محصول را در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند. بدین رو، تولید کنندگان حنا در ایران توانسته‌اند، سالانه مقادیر انبوهی از این محصول را تولید نمایند. در واقع، نیاز بازار های داخلی و خارجی را تامین نموده و به عنوان برترین تولید کنندگان معرفی شوند.

 

 

کاربرد های حنای اصل سنتی

 

برای استفاده از حنای سنتی اصل، باید راهنمایی های لازم را در این خصوص از افراد با تجربه کسب کرده تا در زمان استفاده، با مشکلی روبرو نشد. در حقیقت، حنای اصل، دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. بدین رو، برای استفاده نیازی به الک کردن زیادی وجود ندارد. در واقع، تنها با یکبار الک کردن، می توان با آب آن را مخلوط کرده و از خمیر حنا استفاده کرد.

 

لازم به ذکر است، حنا یکی از گیاهانی بوده که از قدیم الایام، مورد استفاده بسیاری از مردم به روش های مختلف قرار می گرفت. امروزه هم جایگاه خوبی در بین گیاهان دارویی دارد و افراد زیادی از حنا استقبال فراوانی می کنند.

 

گیاه حنا دارای عطر و رنگ بسیار خوبی بوده و به صورت موضعی و خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. بدین رو، امروزه حنا در انواع مختلفی مانند: حنای ارگانیک یا طبیعی، سفید، سیاه و… تولید می شود که هر کدام از آنها، عملکرد های مختلفی داشته و برای کاربرد های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرد که چند مورد را در زیر ذکر کرده‌ایم.

 

  1. حنای اصل سنتی، برای رنگ کردن مو و طراحی بر روی پوست، بسیار مناسب می باشد.
  2. می توان از آنها ماسک هایی را درست کرد تا برای تقویت مو و پوست مفید باشد.
  3. گیاه حنا یکی از گیاهان گرمسیری می باشد که مبدا تولید آن، به مدیترانه نسبت داده شده است. یکی از پرمصرف ترین و مفید ترین گیاهان طب سنتی می باشد.
  4. حنا برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها مفید بوده و به دلیل داشتن ماده ای به نام تانن، خاصیت قابض دارد.
  5. از ضماد برگ حنا، برای درمان سر درد و برخی بیماری های دیگر استفاده می شود. زیرا برگ های حنا و پودر حنا مورد استفاده بسیاری از مردم قرار می گیرد.
  6. حنای اصل سنتی، موجب نرم کنندگی و جلوگیری از شکنندگی موها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، برای رویش و تقویت آنها، بسیار مفید می باشد.

 

 

در واقع، حنا دارای خاصیت های زیادی می باشد. همین، سبب شده تا مشتریان زیادی به استفاده از این گیاه روی بیاورند. همچنین، خرید عمده‌ی این محصول را انجام دهند.

 

لازم به ذکر است، حنایی که به منظور رنگ کردن مو، مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع پودر برگ های درختچه آن می‌باشد. همچنین، بیشترین عامل رنگی حنا وجود ماده ای به نام لاوسون در برگ های آن می باشد. همچنین، حنای اصل سنتی ته رنگ قرمزی دارد.

 

 

واحد تولیدی حنا سنتی برای طراحی

 

در ایران، واحد های تولیدی زیادی برای تولید حنای اصل سنتی راه اندازی شده است. بدین رو، از این حنا، برای طراحی استفاده می شود. زیرا ماندگاری بیشتری داشته و هیچ ضرری به پوست وارد نمی کند.

 

در حقیقت، یکی از عادات قدیمی، طراحی حنا بر روی پوست بوده که در جشن های سنتی مورد استفاده عموم مردم قرار می گرفت. همچنین، طراحی هایی که با حنای اصل سنتی انجام می شود، امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در واقع، می توان با ایجاد طرح اصلی، طرح های زیبایی را بر روی پوست طراحی کرد.

 

بدین رو، ابتدا باید در مورد طرح هایی که با حنا می توان طراحی کرد، اطلاعات کاملی را به دست آورد و یکی از آنها را انتخاب کرد. بعد از آن، با مداد می توان طرح مورد نظر خود را کشیده و آن را برش داد. بعد از آماده کردن حنا، طرح را بر روی دست خود قرار می دهیم.

 

لازم به ذکر است، با حنا طراحی را آغاز کرده تا بعد از مدت زمان کمی، حنا بر روی پوست خشک شود. در نتیجه، با شستشو، می توان نتیجه کار خود را مشاهده کرده و از آن لذت کافی را برد.

 

 

 

فروش حنا به صورت فله و بسته بندی

 

حنا سنتی به صورت فله و بسته بندی شده در بازار خرید و فروش عرضه می شود تا مشتریان با توجه به نیاز خود، بتوانند این محصول را در اندازه دلخواه خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

 

همچنین، بسته بندی حنای اصل سنتی، دارای استاندارد های خوبی بوده و تمامی نکات برای بسته بندی کردن این محصول، رعایت شده تا حنا برای فروش و صادرات آماده باشد و در طول مسیر، آسیبی به آن وارد نشود و کیفیت و مرغوبیت خود را حفظ نماید.

 

لازم به ذکر است، حنای فله‌ای، قیمت ارزانتری نسبت به حنای بسته بندی شده دارد، به همین دلیل است که بسیاری از افراد، حنا را به صورت عمده خریداری می نمایند.

 

لیست مشخصات و قیمت خرید حنای سنتی برای مو در سایت های اینترنتی موجود بوده و افرادی که تمایل دارند، قبل از خرید از نرخ فروش این محصول مطلع شوند، می توانند از طریق سایت های رسمی، قیمت انواع حنا را مورد بررسی قرار داده و برای خرید اقدام کنند.

 

 

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *