مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید کننده جدیدترین برگ خشک شده سدر

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش استفاده برگ خشک شده سدرعرضه انواع برگ خشک شده سدر

درخت کنار یا سدر درختی بسیار معروف و مورد توجه است، برگ های این درخت به دو صورت زرد و سبز جمع ‌آوری شده و آن ها را خرد و آسیاب کرده و برای موارد مختلفی به کار می برند، برگ درخت سدر مزیت های بی شماری دارد، تولید کننده برگ خشک شده سدر محصول را به روش های استاندارد و کاملا بهداشتی با بالاترین کیفیت تولید کرده و در بسته بندی های سالم مستقیم با پایین ترین قیمت ها به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می کند.

تولید کننده جدیدترین برگ خشک شده سدر

روش استفاده برگ خشک شده سدر

روش استفاده برگ خشک شده سدر مهم ترین کاربرد برگ سدر برای شست و شوی سر و بدن است که طرفداران زیادی دارد، برگ سبز را می توان به صورت تازه مصرف کرده و آن را به عنوان صابون برای شست و شوی بدن به کار برد، این محصول از ریزش مو و شوره سر جلوگیری کرده و باعث تقویت پوست و مو می شود، روش های استفاده برگ خشک شده سدر فراوان است.

از جمله فواید آن می‌ توان به قدرت تمیز کنندگی بالای آن اشاره کرد که خواص ضد میکروبی، ضد قارچی و ضد عفونی کنندگی دارد و باعث کاهش گرما و حرارت سر شده و از بروز انواع بیماری های پوست و مو جلوگیری می کند.

عصاره برگ ‌های سدر آرام بخش است، ، می توان یک استکان یا کمی بیشتر از برگ کوبیده سدر را در ظرفی ریخته و سپس در آن آب داغ ریخته و آن را مخلوط کنید، هنگام خنک شدن آن را برای شستشوی سر و بدن به کار برده و آن را آنقدر بمالید تا کف کند.

ممکن است در مرحله اول به دلیل کثیفی پوست و مو کف نکند، اما این محصول با خاصیت بالای پاکیزه کنندگی خود باعث شفافیت و براقیت پوست و مو شده و تمامی آلودگی ها را از کف سر می زداید.

بهتر است هنگام خیساندن از مقدار آب بیشتری استفاده کنید، چون حجم برگ سدر زیاد است، سپس ده دقیقه صبر کرده تا خواص فراوان و مفید آن جذب بدن شده سپس بدن را شستشو دهید.

برگ سدر به صورت سبز و کوبیده برای تقویت و سلامتی پوست و موی خشک بسیار معجزه می کند، برگ خشک شده زرد نیز بهتر است برای پوست و موی چرب استفاده شود.

عرضه انواع برگ خشک شده سدر

عرضه انواع برگ خشک شده سدر برای خرید برگ خشک شده سدر باید به کیفیت و میزان مرغوبیت محصول توجه کرد، همچنین بسته بندی محصول نیز بسیار مهم است، برای تهیه محصول به فروشگاهی معتبر و با سابقه مراجعه کنید، عرضه برگ خشک شده سدر درجه یک و تازه در بسته بندی های استاندارد، معتبر و سالم با کم ترین هزینه ها و بدون واسطه انجام می شود.

این مرکز محصول را بدون واسطه به صورت تضمینی با کیفیت بالا عرضه می کند که با داشتن کادر و پرسنلی مجرب توانسته رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند، مشتری‌ مداری و کیفیت محصول و سلامت مصرف کننده از جمله اهداف این شرکت است که با ارائه بهترین و ارزان ترین قیمت ها توانسته روز به روز بر تعداد مشتریان بیفزاید.

با خرید از این طریق می توان از کیفیت کالا اطمینان حاصل کرد، این مرکز با عرضه تضمینی بهترین انواع برگ خشک شده و خالص، محصول را به صورت عمده و انبوه به مناطق مختلف صادر می کند.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *