مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید سدر 200 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی ویژگی سدر 200 گرمیعرضه کننده انواع سدر 200 گرمی

خرید سدر 200 گرمی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از این مجموعه انجام می شود. سدر خواص درمانی بی شمار و شگفت انگیزی برای بدن و سلامتی دارد، یکی از ویژگی های سودمند این گیاه تاثیر آن بر روی سلامت پوست و مو می باشد. و از این محصول بهترین گزینه برای تهیه انواع محصولات بهداشتی از جمله شامپو می باشد و به استحکام و تقویت ریشه مو کمک بالایی می کند.

خرید سدر 200 گرمی

معرفی ویژگی سدر 200 گرمی

معرفی ویژگی سدر 200 گرمی مهمترین ویژگی های سدر 200 گرمی کیفیت و قیمت مناسب آن می باشد، که کاملا خالص و پودری نرم و صاف دارد. این میوه مغذی غنی از ویتامین C, E, B همچنین کلسیم، فسفر و آهن است همچنین غنی از کالری و ویتامین C است و برای سرما خوردگی و بیماریهای عفونی مفید است.

از این محصول بیشترین کاربرد را برای شستشو سر و بدن دارد و از ریزش مو و شوره سر تا حد بالایی جلوگیری می کند. سدر به کاهش گرما و حرارت بدن بسیار کمک کرده و آرامش بخش جسم و روح می باشد. استفاده از این محصول برای زخم های پوستی، دمل و ورم های پوست بسیار مفید است.

سدر قابض و مقوی معده است همچنین خاصیت ضد میکروب و ضد قارچ دارد و برای درمان انگل های پوستی بسیار مناسب است. به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین C و آنتی بیوتیک برای سینه و سرفه مفید است و باعث رفع عرق سوز پا و بدن در حمام استفاده می شود.

از سدر برای تولید ترکیبات آرایشی و شامپو ها بسیار استفاده می شود و به ترمیم زخم ها و پاک سازی پوست بسیار کمک می کند سدر گیاهی قابض بوده و برای دفع صفرا بدن بسیار کمک می کند. و خاصیت تصفیه کنندگی خون و پاکسازی کبد و کیسه صفرا بدن را دارد و تا حد بالایی از تشنج و فلج جلوگیری می کند. همچنین برای درمان گرما زدگی و یرقان مفید است و برای دفع جوش و آکنه صورت بسیار مفید است و به شادابی و لطافت پوست کمک شایانی می کند.

عرضه کننده انواع سدر 200 گرمی

عرضه کننده انواع سدر 200 گرمی عرضه کننده سدر 200 گرمی همواره تلاش می کند تا رضایت مندی مشتریان را به دست بگیرد. تولید پودر سدر سابقه ای دور و دراز دارد و توانسته بازار داخلی و خارجی را به دست بگیرد.

این محصول بیشتر جنبه ی صادراتی دارد و به کشور های مختلف از جمله عراق، عربستان، ترکیه، فرانسه و پاکستان صادر می شود. برای خرید سدر راه کار های مختلفی وجود دارد و مطمئن ترین و مقرون به صرفه ترین روش، خرید از این مجموعه می باشد. این مجموعه برای جلب مشتری و حفظ ثبات خود در بازار مرغوب ترین سدر را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده است.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.