مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت صادرات پودر سدر فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی محتویات پودر سدر فلهفروشگاه بزرگ پودر سدر فله

برگ های درخت کنار یا سدر، از دیرباز در امر آرایش و بهداشت مردم ایران زمین نقش مهمی را ایفا می کردند. چرا که این محصول در ترکیبات خود املاح و موادی دارد، که به سلامتی پوست و موی انسان کمک شایانی می کنند. امروزه تولید کننده ها، این محصول را به صورت پودر شده و فرآوری شده در بازار عرضه می نمایند. شرکت صادرات پودر سدر فله، این محصول را به بسیاری از کشور های دنیا ارسال می کند.

شرکت صادرات پودر سدر فله

بررسی محتویات پودر سدر فله

بررسی محتویات پودر سدر فله حتما همه شما با سدر آشنا هستید. این گیاه دارای خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی است و از آن به وفور در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، همچون صابون و شامپو استفاده می گردد. برگ سدر دارای املاح فراوانی است که موجب سلامتی پوست و تقویت موها می شود. در ادامه به بررسی محتویات پودر سدر فله می پردازیم.

درختان سدر که در استان های جنوبی کشور ما و برخی از کشور های عربی می رویند، از جمله گیاهانی هستند که تمام قسمت های آن ها دارای فواید دارویی می باشد. از جمله برگ، میوه، گل و ریشه این درختان. مهم ترین فایده و خاصیت فراورده های سدر تقویت کردن مو و حفظ سلامتی پوست است.

میوه این درخت ها سرشار از موادی همچون آهن، کلسیم، فسفر و پتاسیم است و ویتامین هایی نظیر کا، سی و دی در آن وجود دارد. ویتامین سی موجود در داخل این میوه از مرکبات بیشتر است و فیبر موجود در آن به تنظیم شدن حرکات روده و رفع یبوست کمک خواهد کرد.

برگ های این درختان نیز سرشار از موادی مانند تانن و ساپونین هستند، که تاثیر فراوانی در تولید هورمون های ضروری بدن خواهند داشت. به علاوه این مواد خاصیت ضدعفونی کنندگی و میکروب کشی دارند و موجب پاک سازی پوست سر می شوند.

فروشگاه بزرگ پودر سدر فله

فروشگاه بزرگ پودر سدر فله شرکت پودر سدر، این محصول گیاهی خالص و مفید را با خشک و چرخ کردن برگ های درخت های سدر تولید می نماید. سپس آن را به شکل فله ای یا بسته بندی شده و جزئی به بازار های مصرف سطح کشور عرضه می کند، تا به دست تمامی مصرف کنندگان برساند.

بزرگ ترین فروشگاه پودر سدر فله، این محصول را در حجم عمده و به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده آن دریافت کرده، سپس به شکل کلی یا جزئی به مصرف کننده ها ارائه می دهد. البته این فروشگاه در حال حاضر بیشتر از شیوه فروش اینترنتی بهره می گیرد.

در این راستا ما هم در این مجموعه امکانی را فراهم نموده ایم، که شما عزیزان بتوانید از راه دور و به صورت غیر حضوری این محصول را سفارش دهید.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *