مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت معتبر صادرات پودر سدر فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع پودر سدر فلهکارخانه تولید پودر سدر فله

پودر سدر محصولی است که از برگ های خشک شده درخت کنار به دست می آید. این پودر دارای ویژگی های بسیار خاصی است که دارای خواص آرایشی بهداشتی قابل توجهی می باشد. صادرات پودر سدر فله توسط شرکت معتبر انجام می شود و از مشتریان دایمی زیاد در کشورهای همسایه که بیشتر از این گیاه درمانی استفاده می کنند برخوردار است. برای خرید این محصول می توان با این شرکت صادراتی تماس برقرار نمود و ثبت سفارش را انجام داد.

شرکت معتبر صادرات پودر سدر فله

ویژگی انواع پودر سدر فله

ویژگی انواع پودر سدر فله

پودر سد فله دارای ویژگی های زیادی است که باید قبل از اقدام به تهیه این محصول از این ویژگی ها باخبر بود تا بتوان بهترین این محصول را با کیفیت مناسب به دست آورد. این پودر دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به کرم است و برای سلامت پوست و تقویت و رشد موها بسیار مناسب است.

این محصول دارای کمترین میزان ناخالصی است که می توان تا حدودی آن را از طریق رنگ تشخیص داد. از ویژگی های این محصول بوی خاص گیاه سدر می باشد که به راحتی قابل تشخیص است و ماندگاری بالایی دارد. این محصول باید به دور از رطوبت باشد چون به سرعت نم می کشد. خاصیت ضد باکتریایی این محصول قابل توجه است به طور که می تواند برای دفع انواع قارچ های روی پوست مورد استفاده قرار گیرد.

این پودر به صورت ذرات ریز با اندازه مش کوچک ارائه می شود و بهترین آن دارای اندازه های یکنواخت و ریز است و مخلوطی از ذرات ریز و درشت نمی باشد زیرا تهیه مواد آرایشی از پودرهای یکدست راحت تر است.

این پودر سدر فله به صورت تازه است و از برگ های تازه خشک شده درخت سدر به دست آمده است به همین دلیل جهت همه خواص درویی و بهداشتی لازم را دارا می باشد.

کارخانه تولید پودر سدر فله

کارخانه تولید پودر سدر فله تولید پودر سدر فله توسط کارخانه تولید کننده این محصول با مجهزترین انواع دستگاه های پیشرفته انجام می شود و کارگاه های بسته بندی انواع مواد گیاهی می توانند با بسته بندی این محصول در حجم های مختلف ارزش افزوده این محصول را بالا ببرند و به این ترتیب سود مناسبی از ارائه آن به بازار به دست آورند.

این کارخانه برای رضایت خاطر مشتریان عمده حاشیه سود خود را کاهش داده تا آنها نیز بتوانند با بسته بندی و صادرات این پودر فله به بازار خارج کشور و به خصوص در شرایط حال حاضر که ارزهای خارجی از قیمت بالایی برخوردارند سود خوبی کسب کنند.

خرید مستقیم از کارخانه و را های ارتباطی متعدد برای انجام این خرید باعث می شوند تا خریداران مجبور به پرداخت هزینه اضافه جهت خرید از واسطه ها نباشند.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.