مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادر کننده بهترین حنا سیاه سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تهیه انواع حنا سیاه سنتیفروش مستقیم حنا سیاه سنتی

حنا یکی از گیاهان پر مصرف آرایشی و دارویی به حساب می آید که به عنوان قدیمی ترین محصول به شمار می رود و با بهترین کیفیت تولید می شود. حنا سیاه سنتی به صورت عمده در کشور تولید می شود. حنا سنتی ویژگی زیادی دارد. صادر کننده بهترین حنا سنتی به دلیل اینکه طرفدار زیادی دارد با قیمتی باور نکردنی بهترین حنا مرغوب را از این وب سایت به فروش می رساند. خریداران می توانند حنا صادراتی کاملا سالم و ارگانیک را به راحتی بدست آورند.

صادر کننده بهترین حنا سیاه سنتی

تهیه انواع حنا سیاه سنتی

تهیه انواع حنا سیاه سنتی همانطور که می دانید حنا در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد که علاوه بر زیبایی خواص درمانی زیادی برای تمام افراد در سنین مختلف به ارمغان می آورد. حنا سنتی رنگ و فواید بیشتری دارد. عده ای هستند که طرز تهیه حنا را نمی دانند در ادامه مطلب تهیه انواع حنا سیاه سنتی را برایتان بازگو می کنیم که عبارت اند از:

  • اولین کاری که برای تهیه حنا باید انجام دهید انتخاب حنا مرغوب و با کیفیت است، حنا سنتی به دلیل ارگانیک بودن و استفاده از مواد طبیعی بسیار مناسب است و افراد زیادی برای جلوگیری از شوره سر و تاسی از آن استفاده زیادی می کنند.
  • حنا سیاه سنتی را به مقدار لازم در کاسه پلاستیکی ریخته و با آب گرم مخلوط می کنید بهتر است از دست برای مخلوط کردن استفاده کنید چون تمام پودر های حنا کاملا باز شود و کاملا مخلوط گردد.
  • سپس آب را به مقداری به حنا اضافه می کنیم که خیل رقیق نشود و خیلی هم سفت نشود روی حنا را می گذارید و پشت بخاری و یا جای گرم قرار می دهید به مدت چند ساعت به آن استراحت می دهید
  • مو را از فرق سر باز کرده و و شروع به حنا گذاشتن می کنید این را بدانید هر چقدر حنا بر روی مو بماند کیفیت مو بهتر می گردد و از ریزش شدید مو جلوگیری می شود.

فروش مستقیم حنا سیاه سنتی

فروش مستقیم حنا سیاه سنتی حنا سیاه به دلیل رنگی که دارد مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است چون حنا طبیعی ترین رنگ مو شناخته می شود که هیچگونه ضرری به پد وارد نمی کند همچنین از سفیدی مو نیز پیشگیری می کند و چون سنتی است افراد زیادی مشتاق خرید ان هستند.

صادر کننده حنا سیاه از طریق سایت زیر این فرآورده طبیعی را به فروش می رساند. فروش مستقیم حنا سیاه سنتی نیز در شهر های مختلف ایران امکان پذیر است. فروشگاه حنا سیاه برای راحتی خریداران به هر روشی آن را به دست طرفداران خود می رساند. این حنا با کیفیت چون طبیعی است افراد با خیال راحت ان را مورد استفاده قرار می دهند. خریداران واقعی می توانند به صورت عمده آن را با قیمت استثنایی بدست آورند.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *