مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت جدید حنای سیاه وسمه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید حنای سیاه وسمهفروش جدیدترین حنای سیاه وسمه

وسمه و حنا، نام دو محصول گیاهی بسیار مفید و موثر برای رشد و تقویت مو هستند و ما ایرانیان از دیرباز این محصولات را جهت رنگ کردن موهای خود استفاده می کردیم. اما امروزه محصول جدیدی در بازار های مصرف سطح کشور ما عرضه شده است، که حنا وسمه سیاه نام دارد، که پایه اصلی آن همین محصولات گیاهی هستند. قیمت جدید حنای سیاه وسمه در مراکز اصلی پخش و فروش آن به خریداران ارائه داده می شود.

قیمت جدید حنای سیاه وسمه

نحوه تولید حنای سیاه وسمه

نحوه تولید حنای سیاه وسمه یکی از بهترین و مناسب ترین شیوه هایی که می توان برای رهایی از دست موهای سفید شده به کار برد، استفاده از حنای سیاه وسمه است. نحوه تولید حنای سیاه وسمه به این صورت است، که بسته به رنگ مورد نظر باید مقدار مشخصی از پودر حنا را با پودر وسمه ترکیب کنید.

به عنوان مثال برای دستیابی به رنگ قهوه ای، باید نسبت حنا به وسمه یک دوم باشد و برای رنگ مشکی هم این نسبت به یک سوم تغییر خواهد کرد. یعنی میزان وسمه باید سه برابر حنا باشد. حال این ترکیب را در مقداری آب ولرم خیس کنید تا خمیری شود و بگذارید مدتی بماند تا به خوبی خیس بخورد.

سپس این ماده خمیری را بر روی موهای خود مالیده، آن را با قلمو یا یک برس کاملا روی سطح موهایتان پهن کنید، بعد یک کلاه رنگ مو روی سرتان بکشید و بگذارید این ماده حدود نیم ساعت روی سرتان باقی بماند. سپس موهای خود را کاملا با آب بشویید، تا تمام ذرات حنا و وسمه از روی آنها پاک شوند.

استفاده مداوم از این ترکیب، می تواند شما را از دست موهای خاکستری شده تان راحت کند و در ضمن شما را از رفتن به آرایشگاه و صرف هزینه های گزاف برای رنگ مو هم بی نیاز خواهد کرد.

فروش جدیدترین حنای سیاه وسمه

فروش جدیدترین حنای سیاه وسمه مراکز صعتی فعال در زمینه تولید کردن محصولات بهداشتی و آرایشی گیاهی و طبیعی، حنای سیاه وسمه را تولید کرده و در بسته بندی های مخصوصی قرار می دهند، سپس توسط شرکت های بزرگ پخش در سراسر کشور توزیع می نمایند.

مراکز پخش و فروش حنای سیاه، جدیدترین نمونه از این محصول را از کارخانه های تولید کننده وارد کرده، سپس با احتساب مقدار کمی سود به دست مصرف کننده ها می رسانند. البته معمولا این مراکز برای فروش محصولات خود بستر فضای مجازی را به کار می گیرند، تا بدین طریق تمام موانع را از میان بردارند.

ما هم از طریق همین وب سایت، به عرضه و فروش این محصول می پردازیم و شما می توانید در صورت تمایل آن را از راه دور سفارش دهید.

صدیقه دهقانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: صدیقه دهقانی

مشاور فروش: حسام حاجی‌یوسفی

راه های ارتباطی:

شماره تماس مدیر فروش: 09133574868
شماره تماس مشاور فروش: 09132589565
پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: henna_shop@

اینستاگرام: henna.shop.co@

ایمیل: Dehghanisedighe0@gmail.com

مجموعه حنا یزد شما را به خرید بهترین محصولات حنا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *